Verovatno se radi o tome što su analize pokazale da putnika sve manje i d a beže od prevoza GSP-om, čuvaju kičmu.
U ljudskim zemljama, nije ni predviđeno guranje u autobusima.
A da ne pominjem Nemačku, gde vozač momentalno javlja da krene drugi autobus na sledeću stanicu, jer se on zadržao 45 sekundi duže na ovoj.
Guranja ima samo još u Kini, Latinskoj Americi, Indiji... i tako to.
Današnji svet podrazumeva da putnik ne stoji u autobusu, da svi sede.
A da ne pominjem Palmu i Jagodinu, gde građani sad aimaju besplatan prevoz.
Lična karta i kraj provere. Novom Sadu će to biti moguće kada budu vladali Novosađani.
Pa zato, shvatajući da više neće imati putnika kao nekad, prelaze na te MIDI režime gde će trošiti manje goriva.
Ono, kao i veš mašine A+++ klase.
Nije bitno što ne pere, važna je samo ušteda vode.
Tako i autobusi.
Nije bitno što neće prevoziti građane Novog Sada, bitno je što će postojati gradski prevoz.
Imaće ko da kuca po kompjuterima, dodavaće se novcem sa Gradom, obeležavaće godišnjice i tako to.
Verujem da će na kraju iznajmiti i Garažu nekoj privatnoj firmi, a održavanje autobusa poveriti možda i drugoj privatnoj firmi.
I novac će da kruži.
Potpišeš ugovor, primaš platu od 200.000 i sve rešavaš preko eksternih firmi.
I onda si kao sposoban menađer, direktor, rukovodilac.
Ti ljuštiš rakije i kafe, a posao neka ti radi neko drugi.
To vam je Srbija danas uopšte, ne samo GSP.
Eto, mislim da sam ti malo pojasnio, sa pozicije iskusnijeg u životu.
Koja je poenta ovih buseva? Da voze za Cenej,Pejiceve salase i Sangaj? Ne razumem sta ce kad i ovih 5 zadovoljavaju potrebe ova tri naselja... Budalastina bolje da su ako nema za nove,uzeli par polovnih ili bar 2 3 nova(samo ne ovi najnoviji ikarbusi)... Malo malo pa Temerin dodje kratki,a uvek isli dugi,evo i koji; U 15 je uvek bio dugacki,sad uvek kratki,u 15:30 kako kad malo kratki malo dugi,u 13:10 isto malo jedan malo drugi,u 7 uvek bio dugi sad kratak,u 6:10 i dugacki bude mali,pa cesto naidje kratki. Pre koji dan bus u 13:30 Gospodjinci,kada ljudi idu sa posla i djaci iz skole,dodje kratki,mozete misliti kakav haos bude kad i dugi bude krcat... Skroz se srozala usluga,prljavi cesto ne mozete videti gde ste koliko su spolja prljavi po par dana,iznutra isto... Ne rade displeji,sve u svemu apsolutni haos!
Koji stručnjaci i mozgovi iz gsp su se dosetili umesto zglobnih ili bar solo autobusa da kupuju neke midi autobuse?! Jel oni znaju da ti midi autobusi imaju kapacitet duplo manji od solo autobusa tj četiri puta manji od zglobnih? Pa mi se guramo i u tim autobusima a ne još u manjim od njih. Glupost ili interes, hmmm.
Dobila informaciju od komšije koji tamo radi da će im te buseve isporučiti neka firma što prave iveco buseve i koja im i sada vrši neke usluge. A cena će biti u odnosu na sadašnju 20 posto veća. Živi bili pa videli!
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
GSP nabavlja osam novih autobusa, vrednost 100 miliona dinara
Autor: 021.rs
Novi Sad
•13.03.2019.
•13:00 > 15:45
Komentari 10
Tako je
Majstor
Džordž
U ljudskim zemljama, nije ni predviđeno guranje u autobusima.
A da ne pominjem Nemačku, gde vozač momentalno javlja da krene drugi autobus na sledeću stanicu, jer se on zadržao 45 sekundi duže na ovoj.
Guranja ima samo još u Kini, Latinskoj Americi, Indiji... i tako to.
Današnji svet podrazumeva da putnik ne stoji u autobusu, da svi sede.
A da ne pominjem Palmu i Jagodinu, gde građani sad aimaju besplatan prevoz.
Lična karta i kraj provere. Novom Sadu će to biti moguće kada budu vladali Novosađani.
Pa zato, shvatajući da više neće imati putnika kao nekad, prelaze na te MIDI režime gde će trošiti manje goriva.
Ono, kao i veš mašine A+++ klase.
Nije bitno što ne pere, važna je samo ušteda vode.
Tako i autobusi.
Nije bitno što neće prevoziti građane Novog Sada, bitno je što će postojati gradski prevoz.
Imaće ko da kuca po kompjuterima, dodavaće se novcem sa Gradom, obeležavaće godišnjice i tako to.
Verujem da će na kraju iznajmiti i Garažu nekoj privatnoj firmi, a održavanje autobusa poveriti možda i drugoj privatnoj firmi.
I novac će da kruži.
Potpišeš ugovor, primaš platu od 200.000 i sve rešavaš preko eksternih firmi.
I onda si kao sposoban menađer, direktor, rukovodilac.
Ti ljuštiš rakije i kafe, a posao neka ti radi neko drugi.
To vam je Srbija danas uopšte, ne samo GSP.
Eto, mislim da sam ti malo pojasnio, sa pozicije iskusnijeg u životu.
Temerin
Alexa
Онисим
Dejana
Gsp
Wolf 359
Ups
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H